Konferenciák

A megújult Hotel Bodrog Wellness & Elix Spa**** észak-magyarországon igény szerint adhat otthont nagyszabású konferenciáknak, üzleti megbeszéléseknek, családi rendezvényeknek, esküvőknek.

A hotel jellegből adódóan egy helyen érhető el minden, amire egy rendezvény során, és azt követően szükség lehet. A szervezők és a résztvevők legmodernebb technikával felszerelt, természetes fénnyel rendelkező, klimatizált konferenciaterem, catering helyszínek és változatos kikapcsolódást biztosító indoor and outdoor lehetőségek (wellness, borkóstolók, bowling pálya) közül választhatnak. Az üzleti megbeszéléseket a wellness szolgáltatások és az aktív kikapcsolódás egyedi formái teszik teljessé.

A Bodrog Wellness Szállodában elegáns környezet, magas színvonalú kiszolgálás, hozzáértő szakemberek várják vendégeinket. Kollégáink segítenek a rendezvények és konferenciák teljes körű megszervezésében és lebonyolításában, különös figyelmet fordítva vendégeink elképzeléseire és igényeire.

Földszinti Erzsébet termünk 60 fő befogadására alkalmas, természetes fénnyel megvilágított, légkondicionált és sötétíthető. Felszereltség: Wi-Fi elérhetőség, beépített vetítővászon, tolmácsfülke, projektor, flip-chart, írásvetítő és hangosítás.

Szállodánk III. emeleti VIP tárgyalóterme 30 fő befogadására alkalmas. Felszereltség: Wi-Fi elérhetőség, Denon prémium hangrendszer, 163 cm 4K UHD televízió a lenyűgöző prezentációkhoz, egyedi hangulatvilágítás, flip-chart.

A hotel közvetlen közelében 100 fő, továbbá 300 fő részére alkalmas konferenciaterem áll rendelkezésre teljes catering szolgáltatásokkal.

Konferenciák Konferenciák
Terem információk Terem információk

Terem információk

 

Elhelyezkedés

Alapterület (m2)

Belmagasság (m)

Természetes fény

Légkondicionált

Erzsébet terem

Földszint

72

2,9

igen

igen

VIP tárgyaló

III. emelet

49

2,6

igen

igen

 

 

Színház

Iskolapad

U-alak

Táblaasztal

Állófogadás

Erzsébet terem

60

34

40

32

70

VIP tárgyaló

30

24

26

22

40

Ajánlatkérés